Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Звіт
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Національний університет «Львівська політехніка» Звіт лабораторної роботи № 4 з курсу «Програмування комп’ютерної графіки» Мета: вивчити функції для управління кольорами та стилями графічних зображень, навчитися складати програми на алгоритмічній мові С++ для побудови різноманітних графічних зображень в середовищі Microsoft Visual Studio C++ 2008. Завдання: Домашня підготовка до роботи. Вивчити основні графічні процедури і функції алгоритмічної мови для побудови рухомих зображень. Написати програму на алгоритмічній мові С++, яка виводить на екран рухоме графічне зображення. Варіанти завдань брати за вказівкою викладача з таблиці 1. Робота в лабораторії. Ввести в комп’ютер програму написану на мові С++ згідно з отриманим завданням. Здійснити відлагодження введеної програми, виправивши виявлені компілятором помилки. Виконати програму. Текст відлагодженої програми та отримані результати оформити в звіт по лабораторній роботі. Таблиця 1. Варіант Зображення Опис  8 / Рух сектора проти годинникової стрілки. Кольори заливки сектора змінюються (7 кольорів). R = 40; φ = 30˚.   Зміст звіту: Повний текст завдання. Блок-схема алгоритму програми. Список ідентифікаторів констант, змінних, процедур і функцій, використовуваних в програмі та їх пояснення. Остаточно відлагоджений текст програми згідно з отриманим завданням. Результат виконання програми. 2. Блок-схема алгоритму програми. Рис. 1 / / 3. Список ідентифікаторів констант, змінних, процедур і функцій, використовуваних в програмі та їх пояснення. h_brush – пензель; h_Pen – перо товщиною 2 рх; CPen – функція для створення пера; LineTo – проводить лінію з поточної вершини до точки, координати якої задані; MoveTo – переміщує поточну вершину; FloodFill – зафарбовує замкнуту область; SelectObject – вибирає потрібний пензль або перо; DeleteObject - видаляє потрібний пензль або перо; GetClientRect – визначення параметрів екрану користувача; Vec – структура для повороту координати; Rotate – функція повороту координати; Segment – функція побудови сегменту; unSegment – функція приховування сегменту; FloodSegment – функція зафарбовування сегменту; unFloodSegment – функція приховування кольору заливки сегменту; Center - центр повороту; Angle - кут повороту в радіанах; x, y – машинні координати; xc, yc – координати центру екрану; sleeptime = 200; - час спання; R = 40; - змінна радіусу; k = 80; - кількість сегментів; seg_angle = 30 * 3.1415926535897932384626433832795/180; - Величина кута; color_R[7] = {0, 0, 204, 204, 0, 255, 255}; - масив з палітрою R для заливки сегмента; color_G[7] = {51, 204, 204, 0, 204, 0, 255}; - масив з палітрою G для заливки сегмента; color_B[7] = {204, 51, 0, 204, 204, 51, 0}; - масив з палітрою B для заливки сегмента; color_pos_x[80]; - координата для заливки Х; color_pos_y[80]; - координата для заливки У; 4. Остаточно відлагоджений текст програми згідно з отриманим завданням. Вміст файлу ChildView.cpp // ChildView.cpp : implementation of the CChildView class // #include "stdafx.h" #include "lr1.h" #include "ChildView.h" #include <cmath> #include "seg.h" #ifdef _DEBUG #define new DEBUG_NEW #endif /* Функція розрахунку координат для повороту фігури*/ struct Vec { double x; double y; }; // Center - центр повороту // Angle - в радіанах Vec Rotate(const Vec& Center, double Angle, const Vec& Point) { double dx = Point.x - Center.x; double dy = Point.y - Center.y; Vec Res; Res.x = Center.x + cos(Angle) * dx + sin(Angle) * dy; Res.y = Center.y - sin(Angle) * dx + cos(Angle) * dy; return Res; } // CChildView CChildView::CChildView() { } CChildView::~CChildView() { } BEGIN_MESSAGE_MAP(CChildView, CWnd) ON_WM_PAINT() END_MESSAGE_MAP() // CChildView message handlers BOOL CChildView::PreCreateWindow(CREATESTRUCT& cs) { if (!CWnd::PreCreateWindow(cs)) return FALSE; cs.dwExStyl...
Антиботан аватар за замовчуванням

30.11.2012 15:11

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини